2009. augusztus 15., szombat

Szünet

Magam is megdöbbentem, hogy április 30. a legutóbbi bejegyzés dátuma. Magyarázattal tartozom magamnak is és látogatóimnak is.

Nem szándékosan függesztettem fel a blog folytatását. Így történt. Talán mert műfajok jönnek, mennek, s ez a műfaj eltávolodott tőlem - vélhetően egy időre.

Kelepcébe csaltam magam ezzel a bloggal, mert arra törekedtem, hogy legalábbis számomra magvasnak tűnő gondolatokat írjak rá, amelyek ráadásul beleférnek a karakterkeretbe. Úgy látszik nem jutottak ide a magvas gondolatok.

A blogot azért választottam annak idején, hogy aktív részese legyek ennek a kommunikációs divatnak. Mára elcsábultam a facebook felé, mert ott több az interakció.

A legnagyobb kísértéseket akkor éltem át, hogy mégiscsak tegyek közzé valamit ezen a plattformon, amikor felbosszantott az ország politikai szappanoperájának egy-egy kirívóan undorító jelenete. Ám eredeti elhatározásomnak az is része volt, hogy a blogot politikamentesnek őrzöm, ami természetesen politikai döntés.

Egy szó, mint száz, szünet van. Most még nyári szünet is. Nem tudom, meddig.